איך בוחרים מצלמות אבטחה?

מצלמות אבטחה כמו גם מערכות אבטחה מתקדמות, תמיד נראה כאילו זה ציוד שלקחו מהסט של הסרט של ג’יימס בונד. תמיד זה נראה קצת כמו מדע בדיוני, למרות שהיום, במציאות בה אנחנו חיים, לאור הקידמה הטכנולוגית, מדובר על מה שבאמת אפשר בעזרתו להגיע לתוצאות מדהימות. היום, כל אחד, יכול לדאוג לכך שהשטח עליו הוא אחראי יהיה מוגן ושהוא יהיה מודע היטב לכל תנועה המתרחשת בתוך הבית. 

בחירה של מצלמות אבטחה היא הרבה פעמים בחירה שלא נעשית מתוך היגיון אלא מתוך איזו תחושת בטן של רגע אחד. אנחנו כאן כדי להסביר על ההבלים השונים ואיך בוחרים נכון. 

מצלמה קווית או אלחוטית?

איך אתם רוצים לקבל את המידע? אתם רוצים לקבל אותו באמצעות רשת האינטרנט? מה שיהפוך את המידע חשוף כל כך? אתם רוצים לקבל את המידע באמצעות רשת קווית אותה אפשר להרוס אם לא מטפלים בה היטב? מדובר על שאלות הרות גורל בייחוד כאשר קורה משהו. אל תשכחו כי כאשר מדובר על חיבור אלחוטי, מדובר על מה שעלול להתרסק ברגע בו יש פגיעה בתשתיות שנובעת מרעידת אדמה, שריפה וכיוצא באלו. 

מצלמה חיצונית או פנימית?

מדובר על מצלמה המיועדת לבית? מצלמה שעתידה לתעד את מה שקורה בחוץ? כל בחירה כזו היא בחירה שצריך להתייחס אליה בכובד ראש. סוג המצלמה יושפע מהאופן בו אתם מעוניינים לאבטח את הבית, את החניון, את הבניין או את מקום העבודה. 

תמיד אפשר להתייעץ

להתייעץ זו לא בושה. תמיד אפשר לשאול את מי שמבינים בתחום לדעתם. הרבה פעמים אתם תמצאו את עצמכם מופתעים מהתשובות שתקבלו. מה שבטוח הוא שבאופן הזה תבחרו את הטוב ביותר עבורכם.

מחפשים בנוסף גם מערכת בקרת כניסה? הקליקו על הלינק

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד